כן כן, תוך שעתיים. ואין מינימום. בדיוק נגמרו השניצלים לצהריים? אפשר להזמין. נגמרו החיתולים? תאתגרו אותנו.
למפת איזורי החלוקה

תקנון מועדון לקוחות am:mp

מועדון לקוחות am:pm (להלן - "המועדון" או "מועדון לקוחות am:pm ") מנוהל על ידי דור אלון ניהול מתחמים קמעונאיים בע"מ המפעילה בין היתר את רשת חנויות עירוניות am:pm (להלן: "הנהלת המועדון" ו/או "הרשת" ו/או "am:pm" ו/או "דור אלון").

  1. כל אדם, מעל גיל 18, למעט תאגיד, זכאי להצטרף למועדון לקוחות am:pm, והכל בכפוף לתנאי תקנון זה.
  2. החברות במועדון לקוחות am:pm תהיה באמצעות הצטרפות באפליקצייה/ באתר am:pm ותהיה כפופה לתנאי תקנון זה בנוסח שייקבע על ידי הנהלת המועדון.
  3. מובהר כי הנהלת המועדון תהא רשאית לסרב לאשר הצטרפותו של לקוח למועדון או לבטל חברותו במועדון, על פי שיקול דעתה הבלעדי. בין היתר תהא רשאית הנהלת המועדון לסרב לאשר הצטרפות או לבטל חברות של יחידים אשר נתפסו בגניבה, ברמאות, בהונאה, העברת מספר חבר לאדם אחר, של מי שביצע רכישות אשר לא כובדו או של מי שעורך קניות סיטונאיות באמצעות הזדהות כחבר המועדון או מי שעשה שימוש לרעה בחברותו במועדון.
  4. התקנון מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי החברות וההצטרפות למועדון, וכל חבר מועדון יחשב כמי שקרא והסכים להוראות התקנון במלואן.
  5. ההצטרפות כחבר מועדון הלקוחותam:pm תהא ללא עלות.
  6. תנאי למימוש ההטבות הינו הזדהות באמצעות הצגת מספר חבר (ו/או מספר תעודת זהות) תקף בעת הרכישה. יובהר, כי מספר החבר הינו אישי ולא ניתן להעברה. הנהלת המועדון וכל אחד מהסניפים יהיו רשאים (אך לא מחויבים) לדרוש ממציג מספר החבר להזדהות באמצעות תעודה מזהה כתנאי לשימוש במועדון. לחבר המועדון לא תהיה כל טענה כלפי המועדון ו/או הנהלת המועדון ו/או מי מטעמה בגין שימוש של כל אדם או גוף אחר במועדון.

תוקף החברות במועדון

החברות במועדון הינה ללא תוקף ותמשך עד להחלטת הנהלת המועדון לשנותו או לבט לו ו/או עד להחלטת חבר המועדון לבטל את חברותו במועדון בכפוף למתן הודעה להנהלת המועדון באחת מדרכי ההתקשרות המפורטות בתקנון זה.

הטבות

  1. הנהלת המועדון רשאית לקבוע ולשנות מעת לעת את ההטבות וההנחות הניתנות לחברי המועדון, והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וכפי שיפורסם על ידה מעת לעת.
  2. מובהר במפורש כי מימוש הטבות המועדון יתאפשר אך ורק בעת הצגת מספר חבר בתוקף והזדהות באמצעות הצגת תעודה מזהה.
  3. אין כפל מבצעים, הטבות והנחות למועדונים.
  4. ההטבות ניתנות בכל סניפי הרשת. עם זאת, יובהר כי ייתכנו הטבות בלעדיות להזמנות באמצעות האתר ו/או אפליקציית המשלוחים.
  5. חברי המועדון יהיו זכאים להטבות הבאות:
    • 10 (עשרה) אחוז הנחה על מחלקת פירות וירקות.
    • מבצעים והטבות ייעודיים המשתנים מעת לעת וניתנים למימוש אישי וחד פעמי.
    • דמי משלוח מוזלים בסך של 15 ₪ למשלוח בהזמנה באפליקציית ו/או באתר שכתובתו www.ampm.co.il (להלן: "אתר הרשת") בכפוף למסמך תנאי שימוש באתר/ אפליקציה המפורסם באתר הרשת. על מנת לממש את ההטבה יש להזין את מספר החבר התקף בעת הרכישה בהזמנה באפליקציית ו/או באתר, וכן בכפוף להזדהות באמצעות הצגת תעודה מזהה בעת קבלת המשלוח.

פרטי חבר מועדון

  1. בהצטרפותו למועדון מסכים חבר המועדון כי כל מידע שיתקבל אצל הנהלת המועדון מהחבר, לרבות פרטיו האישיים ו/או המידע האישי שייאסף על ידי הנהלת המועדון אודותיו וכן פירוט בדבר רכישותיו של חבר המועדון יישמרו במאגר מידע ע"ש מועדון הלקוחות am:pm (מס' 700047899) בהתאם לדין וכי ייעשה במידע זה שימוש על פי הוראות תנאי שימוש אלה ובכפוף להוראות כל דין.
  2. כמו כן מסכים חבר המועדון ומאשר באופן מפורש, בהצטרפותו למועדון זה, כי הנהלת המועדון תהיה רשאית להשתמש במידע כאמור לצרכים הבאים:
  3. למטרות שיווק ומכירות (של מוצרים, שירותים וכיו"ב) לרבות לצורכי מבצעים משולבים הכוללים שתופי פעולה עם גורמים מסחריים אחרים, לקידום מכירותיה, לעריכת סקרים ומחקרי שוק, לצרכי הפקה וניתוח של מידע סטטיסטי, למטרות פניה (כללית או מותאמת אישית) לחברי המועדון בדיוור ישיר ו/או באמצעות מסרונים (SMS);
  4. הלקוח מאשר בזאת קבלת הודעות פרסומת, כמשמעותן בחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס"ח – 2008, מהנהלת המועדון בקשר עם פעילות החברה כאמור לעיל. הלקוח רשאי, בכל עת, בהודעה בכתב להנהלת המועדון, לבקש שלא לקבל הודעות פרסומת כאמור.
  5. למען הסר ספק, יובהר כי הלקוח מוסר להנהלת המועדון מרצונו את פרטיו לשם רישומם במאגר מידע של החברה (וזאת ככל ויידרש רישום מאגר מידע כאמור), ומאשר בזאת לעשות שימוש במידע שמסר הלקוח כאמור כמו גם במידע שייאסף ויצטבר במאגרי המידע של החברה אודות הלקוח ו/או במידע אשר יופק על סמך ניתוח המידע במאגרי המידע כאמור, לרבות למטרות שיווק, מכירות, זיהוי הלקוח, ניהול קשרי לקוחות, חיובים וגבייה, בירורים עם הלקוח, ובכלל זה שירותי דיוור ישיר, ודיוור ישיר ללקוח מטעם הנהלת המועדון, אלא אם יודיע הלקוח אחרת בכתב לחברה.
  6. מובהר כי המידע אשר נאגר במאגר המידע יחשב לקניינה של הנהלת המועדון והחבר מסכים ומאשר כי הדבר לא יחשב כפגיעה בפרטיות וכן מוותר בזאת על כל טענה על פי כל דין בגין שימוש במידע כאמור, לרבות על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981.
  7. בהצטרפותו למועדון יחשב חבר המועדון כמי שנתן את הסכמתו המפורשת לכך שהנהלת המועדון תשלח אליו, מעת לעת, דיוורים, דברי פרסום וכל מידע אחר הקשור בפעילות המועדון, הן באמצעות דואר והן באמצעות דואר אלקטרוני, הודעת מסר קצר (SMS), טלפון, פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומטי ו/או בכל דרך אחרת שתבחר הנהלת המועדון, על פי שיקול דעתה הבלעדי. חבר המועדון יכול לבטל הסכמה זו בכל עת.
  8. חבר מועדון זכאי לבקש להסירו ממאגר המידע הרשום בבעלותה של הנהלת המועדון, בהודעה בכתב להנהלת המועדון, ובמקרה זה ימחק שמו ממאגר המידע בהתאם להוראות כל דין והוא יחשב כמי שפרש מהמועדון וכרטיס המועדון שלו יבוטל.
  9. ככל שחבר המועדון יתנגד לביצוע פנייה ישירה אליו מהמועדון באמצעי מסוים, כגון: טלפון, פקס ו/או דוא"ל, יהא עליו להודיע להנהלת המועדון על בקשתו להסרת שמו מהמערכת וזאת לכתובתה במשרדי המועדון ו/או בדרך שבה התבצעה הפנייה אליו. במקרה של ביטול הסכמת החבר כאמור בסעיף זה לעיל, הנהלת המועדון תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל גם את חברותו במועדון.
  10. חבר מועדון יהיה אחראי לדווח להנהלת המועדון בדבר שינויים שיחולו בפרטיו האישיים, על מנת לאפשר קשר רציף ותקין עימו. הנהלת המועדון לא תהיה אחראית לאי קבלת הטבה ו/או דיוור ו/או עדכון בכל הקשור למועדון ו/או לפרסומיו בגין אי עדכון פרטים אישיים של חבר במועד.

כללי

  1. הנהלת המועדון שומרת על זכותה להאריך ו/או להפסיק את פעילות המועדון אם תראה צורך בכך, במתן הודעה.
  2. הנהלת המועדון שומרת על זכותה לשנות את הוראות התקנון, חלקם או כולם, לרבות הזכאות להצטרף למועדון, תקפות החברות בו, ההטבות להן זכאים החברים, מחירים ועלויות וכיו"ב, הכל כפי שתמצא הנהלת המועדון לנכון ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
  3. הנהלת המועדון שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לבטל את ההטבות הניתנות על ידה לחברי המועדון ו/או היקפן, בכל עת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, וכפי שיפורסם על ידה מעת לעת, ומבלי שללקוח תהיה כל טענה בעניין זה.
  4. כל הטבה שהוענקה לחבר המועדון שלא על פי תקנון זה תיחשב להטבה לפנים משורת הדין, לא תחייב את הנהלת המועדון ולא תעיד על זכויותיהם של חברי מועדון אחרים.
  5. דרכי מסירה, עדכון, שינוי בתנאים ו/או בהטבות ו/או בתקנון, פרסום ודיווח של הודעות הנהלת המועדון יהיו כפי שתקבע הנהלת המועדון מעת לעת. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, פרסום במקום גלוי לעין בחנויות ו/או באתר האינטרנט של ו/או באפליקציה של am:pmו/או באמצעות דיוור ישיר ו/או במקום גלוי ליד הקופות ו/או באחד מהם, לפי העניין והכל לפי בחירת הנהלת המועדון, ייחשב כמספק וחבר המועדון לא ישמע בטענה כי לא ידע אודות האירוע נושא הדיווח ו/או הפרסום ו/או ההודעה כאמור.
  6. כל מקום בתקנון זה שנעשה שימוש בלשון זכר יקרא גם כאילו נאמר גם בלשון נקבה.
  7. לרשות חברי המועדון יעמדו נציגי השירות של הנהלת המועדון בימים א' - ה' בין השעות 9:00-16:00, במספר טל': 03-6274701, או בפקס' 03-5488979, או בדוא"ל שכתובתו info@ampm.co.il.
  8. כתובת הנהלת המועדון הינה: לילינבלום 40, תל אביב, קומה 3.
  9. בהצטרפות למועדון הלקוחות מסכים חבר המועדון כי לבית המשפט המוסמך בעיר תל-אביב תהיה סמכות השיפוט הייחודית והבלעדית בכל הקשור לתקנון זה.
מה בסל?
המלצות החלפה
הסל הזה לא ימלא את עצמו, You know ...
Empty Cart
קופונים ונהנים
קופונים אישיים

באיזור זה אפשר למצוא את כל הקופונים לקניות באתר. רוב הקופונים פה נבחרו בשבילך

לא תמיד אפשר לממש את כולם יחד, אבל כדאי לנסות.

זה גם המקום באתר להכנסת קודי קופון נוספים ושוברי מתנה שנחלק מפעם לפעם.

!Enjoy

יש לך קוד קופון/ שובר מתנה ?
המחירים והמבצעים נשמרים ל-7 ימים, לא כולל הטבות קופונים/שוברים אישיים

חסכת

₪0.00

חברי מועדון חוסכים עוד
₪0.00
אפשר להרשם בתהליך התשלום בקופה